Rupert Murdoch

Eeeeeodlično.
Morate ga vrtjeti da biste ga osvojili
Pola
Ikona medija.svg
Zaustavite preše!
Želimo slike
Spider-Mana!
  • Novinarstvo
  • Novine
  • Svi članci
Ekstra! Ekstra!
  • WIGO svijet
Nikad se ne svađajte s čovjekom koji kupuje tintu uz cijev.
- Mark Twain

Keith Rupert Murdoch, AC (b. 11. ožujka 1931.) je drevni, zli uplašivač straha i supredsjedatelj News Corp (aka News Corp Australia u Australija ) i Fox Corporation. On je odgovoran za 'izvještavamo ogovaranja, laži i nagađanja , Ti odluči na temelju vaših duboko usađenih strahova i predrasuda 'blaćenici poznati kao Fox News (SAD), Sky News (sada u Australiji, od tada je prodana britanska divizija) i Sun News (Kanada).


Izdavač je mnogih novina, osobito časopisa New York Post , Sunce , i Vijesti iz svijeta prije nego što je propao. Taj čovjek s jedne strane može hakirati telefone kraljevskih obitelji, a s druge drobiti brzi internet u Australiji; to je tamo neko sranje Tywina Lannistera. Ima Emmy za glasno plakanje.

Također je vlasnik HarperCollins , jedan od velikih pet izdavača na engleskom govornom području. Jedan od otisaka tvrtke je Thomas Nelson koji se specijalizirao za religiozni (čitati: kršćanstvo ) knjige i posebno objavljene Jim Bakker neslavno Bio sam u krivu i nedavno, Nebo je stvarno . Također se objavljuje VIN Biblija preko svog otiska Zondervan.

Definitivno se kvalificira kao ' gad desnog krila ', i to ona bezdušna. Čak i po desničarskim standardima. Imao je toliko trajan negativan utjecaj na svijet da se možda nikada neće zaista oporaviti. Također, zapamtite Moj prostor ? Da, on je razlog što je mrtva.

Kasnije su on i njegova obitelj prodali britanski Sky Comcast i dijelovi medijskog carstva Fox (21st Century Fox) do Walt Disney . U prodaji nisu Fox News, Fox Business i američka verzija Fox Sportsa.


Sadržaj

Starac viče na oblak

Bio je, i još uvijek je, frustrirani političar.
—John Menadue

Želi da televizija u Velikoj Britaniji bude manje regulirana i da postane sličnija Indiji, Japanu ili Francuskoj. Također želi ukloniti nepristranost iz emisija vijesti i ukloniti emisiju BBC što podiže standarde s kojima se komercijalni kanali moraju natjecati - vrlo različita melodija od onoga što je rekao 1968. U intervjuu koji je dao za BBC, upozorio je na opasnost novina koje skrivaju ili iskrivljuju istinu i rekao da su oni odgovorni za činjenično izvještavanje. Tvrdio je da je najbolje osigurati da se radi o konkurenciji između vijesti. Moć kvari i sve to. (Ironično, jednom je zadržao bistu Lenjin u svojoj sobi na Oxfordu.)



Obilježje Rupertovog uredničkog stila je da nijem dolje svaki časopis koji nabavi - ne toliko da bi proširio čitateljstvo, već da bi se potrudio populistički rog. Sofisticiranost je osobina koju je oduvijek mrzio; nikada nije imao puno interesa za profesionalni kraj posla i osjeća više afiniteta s tabloidima poputZvijezdaiObjavi.


Murdoch ne krije da koristi svoje carstvo za promicanje svog 'vrijednosti' tj. interesi Murdochovog poslovnog carstva. Kako nemilosrdni progon nogometaša, trgovina tetovažama, debelih ljudi i žrtava silovanja pomaže njegovim poslovnim interesima? Te su stvari čista ideološka žuč. Odgovor: Jer oni uspijevaju u generaciji boomer-a i tako se kotrljaju. Samo usklađuje svoje radove s onim što njegovi čitatelji žele čuti:Suncečita Leave Voters;Vrijeme, Ostanite.

Ne pripada nijednoj stranci. Rupertova se uvjerenja podudaraju s konzervativizmom, što je sjajno, a kandidati su voljni pijuni; ali kako svi uskoro saznaju, nema posebnog favoriziranja. Rupert podupire političare sve dok mu nisu nadživjeli korisnost. Nakon toga, svojim papirima ih potkopava i uništava, istodobno tuširajući pohvale za sljedećeg Zlatnog dječaka. A kad jednom dođu na dužnost, Murdoch će se založiti za njega, uz implicitnu prijetnju,'Napravio sam te, mogu te uništiti'nazirala se u pozadini. To radi od Thatcher i bio je ludo ponosan na sebe.


Još bugabua

U principu je izvanredno nezdravo da jedna korporacija posjeduje dvije trećine metropolitanskog tiska ... dok News Corp zadržava svoju sadašnju dominaciju, glavnu raspravu o određenim temeljnim ideološki osjetljivim pitanjima - kako adekvatno odgovoriti na krizu klimatskih promjena; koje su razine i vrste oporezivanja potrebne za razvoj socijalne države; putanja vanjske politike tijekom uspona Kine; Bliskoistočna politika Australije; i, naravno, reforma medija - unaprijed se učinkovito isključuje.
-Robert Manne

Ali Murdochov tisak nije samo hakiranje novinarstva. Postoji dnevni red i dalje od prodaje papira; o tome svjedočiSunceiAustralactrčanje s gubitkom. Svjetska rasprava o stvarima poput socijalne sigurnosti, oporezivanja i univerzalne zdravstvene zaštite silno je obezbojena uredničkim utjecajem Murdocha i ogromnim dometom njegovih publikacija. Svakodnevno ponavljanje njegovih stajališta učvršćuje te percepcije u svijesti šire populacije. Bilo je desetljeća sporih promjena , ali uspješno: općenito stanovništvo više ne vjeruje da vlada može biti alat koji koristi čitavom društvu; oni sada nemaju povjerenja u vladu, pitaju zašto im vlada uzima novac i zamjeraju stvari poput socijalne skrbi.

  • Čini se da se ne može odlučiti za imigrante. Jedne minute želi osigurati granicu, sljedeće ih brani kao izvor jeftine radne snage.
  • Osjećate se nepoznato i potpuno ste sami? Meso i kost kod telefona? Podignite slušalicu, učinit će vas vjernikom.
  • Šampion je fosilnih goriva. Po njegovom mišljenju, jedan od najvećih učinaka klimatskih promjena je taj što bogati ljudi neće moći imati (toliko mnogo) masivnih kuća na plaži (tamo gdje se trenutno nalaze). Povlastica od 1% na zaslonu.
  • Žestoko se protivi sindikati , ponekad se osobno miješajući u sporove.
  • On prezire EU jer slabi britansku potčinjavanje SAD-u . RM je odustao od podrške za John Major Vlade zbog, kako je smatrao, proevropske politike, pa je čak bio spreman i javno kažnjavati Thatcher kad je skrenula s Reagan dnevni red. Kao što je i sam Murdoch jednom rekao: 'Kad odem u Downing Street, rade ono što kažem; kad odem u Bruxelles, oni to ne primijete. '
  • Voli besplatne ali želi da drugi odu bez.
  • Je li triput razvedeni homofob koji razmišlja žene treba znati svoje mjesto. Hej, sjećaš se kad je Murdoch bacio svoju trofejnu suprugu jer ga je spasila od naleta na pitu, jer ga je ona emaskulirala i natjerala da se osjeća kao prava maca?
  • Nije ljubitelj plaćenih bolovanja ili zapošljavanja pod jednakim mogućnostima.
  • Rupert nije prijatelj Židovima; samo želi svoj novac od krvi: Izrael ilegalno mu dao naftna prava za Okupirani Sirija a sada je došao pokupiti.
  • ABC, BBC i druge javne emitere prirodno vidi kao neprijatelje News Corpa i njegove posebne konzervativne ideologije.
  • Pošteno prema njemu, ispustio je neke zvukove kontrola topa nekoliko godina ranije. Solidan momak. Sad samo da ne emitira NRA propagande nakon jebenog masakra u školi.

Pjesma od tinte i papira: Gozba za urednike

Njegov nasljednik namjerava nastaviti raditi potpuno isto. Postoji neslavni govor koji je održao prije nekoliko godina i ne ostavlja sumnje. Navodno su njegova djeca puno više liberalni pa je promjena možda u tijeku ako je James može izvući iz hladnih, mrtvih prstiju. Čak i ako Murdoch umre, njegovih pet ostalih horkruksa bit će netaknuto. (Vijesti iz svijeta bile su mu šeste.)

U SAD-u

Murdoch posjeduje ili kontrolira tiskane, kabelske i filmske kuće na toliko mjesta da njegovi kulturni i politički stavovi brzo postaju obilježjem globalne geografije. Sunce nikad ne zalazi na njegovom emitiranom carstvu, divu koji lebdi Zvijezdom smrti koji već desetljećima ispaljuje laserske topove 'Mnoge odbojne misli Ruperta Murdocha o stvarima' na planeti Zemlji. Ipak Murdoch očito još uvijek ne osjeća kao da iznosi svoju poantu .
- Matt Taibbi

Po Ujedinjene države Prema zakonu, niti jedan strani državljanin ne može posjedovati bilo kakav kontrolni udio u tvrtki koja je pak lokalna radio ili televizijske stanice ili mreže. Murdoch je to zaobišao postajući naturalizirani američki državljanin 1985. Nakon toga News Corp (tada nazvan 'News Limited') kupio je MetroMedia TV stanice. Murdoch ih je potom spojio s tvrtkom 20th Century Fox - koju je News Corp kupio 1984. - i pokrenuo Fox Broadcasting Company 1986. U početku je Fox Broadcasting izgubio novac prebačen u šaku jer je većina njegovih podružnica bila UHF-stanice male snage. Jedine jake emisije koje je Fox imao u tom razdoblju bile suThe SimpsonsiOženjen ... S djecom.

Tada je Murdoch 1993. bacio kamion novca u vijećnicu Nacionalne nogometne lige, cementirajući sporazum koji je odvojio utakmice Nacionalne nogometne konferencije od CBS-a. Dugogodišnje podružnice CBS-a - mnoge od njih VHF stanice velike snage na velikim tržištima poput Detroita, Dallas-Fort Wortha, Atlante, Milwaukeeja i Tampe - skočile su i potpisale ugovor s Foxom. Ubrzo je bivša također vođena mreža učvrstila svoj položaj do te mjere da je Murdoch uspio napraviti svoj sljedeći potez. 1996. god. Fox News debitirao. (I vjerojatno ste mislili da je sport imao malo utjecaja na povijest!) Od tada su Murdoch i njegovo carstvo općenito pomagali u košenju američkih medija u ' desno krilo 'smjer.


Murdoch, prije prezbiterijanac , identificira se kao ljubavnika sise na paradi Ponovno rođen Kršćanski, sa Rick Warren kao njegov pastor, ni manje ni više. Warren je bio odbijen Rupertovom osudom pornografija dok izravno profitira od istog.

Još gore

A sada: Dow! Također je vlasnik Wall Street Journal i NatGeo. Također razlikovati National Geographic Society, što Murdoch čininesvoj, i NatGeo kanal, koji je Fox djelomično u vlasništvu od '97.

Također izdaje TV Guide, koji je svojedobno objavljivao žestoko istraživačko novinarstvo o TV industriji u više brojeva. Otkako ga je News Corp kupio, TV Guide postao je tek nešto više od tračera. Čak više ne uključuje ni lokalne liste, što je bilo prvotno prodajno mjesto.

Fox Interactive, tj video igra - mržnjaLisica i prijateljii IGN Entertainment bili su u vlasništvu iste tvrtke: News Corp. Kažu da u svakoj priči postoje dvije strane, a kriminalni milijarder Rupert Murdoch zna da je dobro kontrolirati obje. 'Izvorna svojstva' IGN-a uključuju smeće poput AskMen.com i TeamXbox. Srećom, ova je divizija propala i imovina je prodana Point Davis (IGN) ili vanjski investitori (Myspace, koji je kasnije otkupio Time Inc. i sada postao a Meredith Corporation podjela)

Idolizira Nixon , i kovane veze s Williamom Caseyem, Roy Cohn i drugi u UKLJ .

#RupertsFault

Dana 9. siječnja 2015., u povodu Charlie hebdo masakra u Parizu, Murdoch je na svoj Twitter račun podijelio svoje mudre riječi. Iskoristio je priliku da podijeli svoje Islamofobija , govoreći: 'Možda većina muslimana [sic] mirni, ali dok ne prepoznaju i ne unište svoj rastući rak džihadista moraju biti odgovorni. ' Rupert toga očito nije svjestansvakikad se dogodi napad džihadista, muslimani su ga među prvima odbacili, a pucanje u Parizu nije iznimka. Nepotrebno je reći da je odgovor bio manje nego prijateljski. Jedan posebno virulentan napad na Murdochove generalizacije dogodio se u obliku Aziza Ansarija. Pokrenuo je zabavni mali trend na Twitteru, '#RupertsFault', u kojem je detaljno opisao sve užasne stvari koje su kršćanski ekstremisti učinili od kojih se Murdoch nije uspio pravilno distancirati.

U Ujedinjenom Kraljevstvu

Zašto se toliko protiviš Rupertu? Uvest će nas unutra.
- Margaret Thatcher

Murdoch je prvi put ušao na britansko tržište 1968. godine kada je kupio News of the World, a manje od godinu dana kasnije sunce , nekad prikladne novine, ali kasnije pretvorene u nebitan tabloid, dijelom i zbog njegovog odobrenja za prskanje sise po cijeloj stranici 3. Do 1986. također je posjedovao Times i Sunday Times, dajući mu opseg u tisku s visokim i niskim obrvama. Televizija je osvojena 1990-ih stvaranjem Sky televizije i njezinim djelomičnim monopolom nad nogometnim emitiranjem u Britaniji, te Sky News Channel (koji je uz BBC News jedan od samo dva britanska 24-satna vijesti koja su preživjela - ITV News Channel umro 2000-ih i BSB's Now koji je trajao samo nekoliko mjeseci 1990. prije spajanja BSB-a sa Skyom). Sve su njegove publikacije desničarske i podržavale su Konzervativnu stranku kroz vodstva Thatcher i Major. Krajem devedesetih, Murdoch je pozvao Tony Blair u Australiju što je dovelo do naredbe za ublažavanje napada na ljevičarsku Laburističku stranku i posebno Sunce koje je Blaira podržalo na izborima 1997. godine. Međutim, sve su se novine vratile udesno za izbore 2010. godine, a Murdochove listove općenito smatraju prilično desničarskim. Građani Velike Britanije ne vole kad stranci beru njihovo voće ili ih doje kad su bolesni, ali stranac koji kontrolira velik dio medija je prihvatljiv.

Murdoch je pokušao dati kandidaturu za kontrolu cijele BSkyB, koja je pala na napad zastupnika svih stranaka jer je već imala toliko moći. Na kraju je odustao od ponude jer se ispostavilo da nije bio potpuno legalan na način na koji je dobivao priče za neke svoje novine.

On i cijela News Corp. pali su u nemilost svih kad se ispostavilo da je ovdje, tamo i svugdje hakirao telefone, uključujući i one poznatih i obitelji nedavno umrle djece. Smatrao je da je odustajanjem od ponude za preuzimanje BSkyB-a i zaustavljanjem objavljivanjaVijesti iz svijeta, ljudi bi mu oprostili. Nisu. Hakiranje je potaknulo Upit Leveson , koja je imala svrhu pribiti Murdochov lijes dobro i čvrsto. (Ne, on će se samo dematerijalizirati i pobjeći u otvore za zrak Dick Cheney .)

Sky je prodan tvrtki Comcast koja je prvotno licitirala za tvrtku 21st Century Fox (koju je kasnije preuzela tvrtka Walt Disney), ali je kasnije svoju pozornost usmjerila na Sky.

U Australiji

On je veliko loše kopile, a jedini način na koji možete izaći na kraj s njim jest osigurati da on misli da i vi možete biti veliko loše kopile. Možete se dogovarati s njim, a da nikada ne kažete da je dogovor sklopljen. Ali jedino do čega mu je stalo je njegov posao i jedini jezik koji poštuje je snaga.
-Paul Keating, bivši Australska laburistička stranka P.M.

Murdoch je vlasnik velikog dijela australskih medija i ima neizmjeran utjecaj. Ima 76% naklade u novinama; radio stanice koriste njegove novine za razgovor, i sve se to dalje nastavlja. Murdoch također posjeduje jedinog australskog pružatelja kabelske televizije Foxtel i od njega zarađuje smiješne iznose jer posjeduje prava na sve glavne emisije / filmove / mreže. Uskoro će imati puno više od toga: The Turnbull Vladin plan je ukloniti 2/3 i 76% medijskih ograničenja. Nadam se da će se dim cigare do tog trenutka raščistiti.

Ironično, Paul Keating, bivši premijer laburista, dao mu je zeleno svjetlo za kupnju medija. Zbog toga Murdoch, iako je konzervativac, uvijek ima pohvale za Keatinga i zašto Keating nikad nije imao posla s ultra-neprijateljskim Murdochom. Ne možete samo koristiti mehanizme demokracije da biste postali vođa bez dopuštenja; moraš znati svoje mjesto. Gillard naučio to.

Gurnuo je što je više mogao da destabilizira Laburističku stranku, koja je bila glavni čimbenik njihove borbe (ankete su skakale na temelju desničarske zastrašivanja i to je davalo razlog za promjenu vođa). Ne bi se izbezumili da nije bilo neumoljivo raspirivanje plamena kroz Murdochovu dominaciju australskim medijima.

Uvid u tehnologiju oktogonarija

Laburisti su odlučili pokušati izbaciti Nacionalna širokopojasna mreža (čvor vlakana), zamjenjujući 80 godina staru bakrenu ožičenje. Murdochu to nije pošlo za rukom, jer mrežno streaming prijeti njegovom monopolu na kablovsku mrežu. (Nitko pri zdravoj pameti ne bi platio Foxtel ako bi imao pristojnu internetsku uslugu.) Ponudio je pružanje medijskog utjecaja, kao i ogromne hrpe novca, ako Liberalna stranka zaustavio bi završetak NBN-a, oboje poskupljujućiidržeći ga sporije, sprječavajući da Internet postane primarna metoda distribucije medija.

Uslijedila je medijska navala na visoke troškove rezanja kabela, koju vam je donio isti konglomerat u vlasništvu, pogađate, Ruperta Murdocha: Iz priča o:

  • azbest u cijevima (DOISTA ?? KAKVO IZNENAĐENJE KADA OTVORITE STARE JAME IZ 1950-ih)
  • kako je sporo uvođenje
  • nazivajući ga 'sustavom za video zabavu'
  • kako će to skupo koštati
  • ' ljudi žele bežičnu mrežu! 'suzdržati se

Liberali su podnijeli što je više moguće prijedloga i zakona da bi zadavili NBN u kolijevci, pretvarajući, kako bi to bio deficit od 15 milijardi dolara s visokom stopom povrata, u 20 milijardi dolara 'višak' i hvalisanje pravima što su tako sjajni menadžeri u godinama koje dolaze. Uz dodatni bonus uzimanja ambicioznog novog javnog programa i korištenja kao lijevka za novac za njihove korumpirane poslovne partnere. Foxtel je trenutno u partnerstvu s Telstrom otvorite mrežu do privatnih ponuda i pretvoriti predgrađa u vlastite mikro-monopole od vlakana, upravo ono što je NBN dizajniran da spriječi. Nijansa američkih poreznih obveznika koji financiraju milijarde dolara za optičku infrastrukturu koju nisu isporučili monopolski pružatelji usluga, a još uvijek dobivaju sranja.

Australija je na kraju platila 29 100 milijardi dolara za popravak nekoliko desetljeća starih bakrenih telefonskih linija, laburisti su sebi pucali u nogu, a konzervativci su pobjesnjeli i na kraju glasovali nedvojbeno najomraženiji PM u njihovoj povijesti .

U Kini i na Kubi

Rupert Murdoch dugogodišnji je kolekcionar porculana iz dinastije Ming; njegov je otac također bio ratni dopisnik za Kinu tijekom 30-ih. Rupert Murdoch upoznao je svoju treću suprugu Wendi Deng radeći za njegovu mrežu Star TV kao njegov prevoditelj. Star je nekad nosio BBC, sve dok Murdoch nije prijateljski razgovarao s BBC-om izražavajući nadu da će prestati prikazivati ​​video Pokolj na trgu Tiananmen . Ubrzo nakon toga BBC je otkrio da imaju adamantijsku kralježnicu i ubrzo su odbačeni zbog neovisne poslovne odluke koja nikada nije razrađena i nije imala nikakve veze sa zahtjevom. 1996. udružio se s Liuom Changleom kako bi stvorio mrežu Phoenix za nekoliko odabranih urbanih građana kojima je bilo dozvoljeno gledati strane programe. Početkom 2000. Newscorp je kontrolirao 9 od 31 stranih kanala.

Nakon što je 1997. održao govor u kojem je izjavio da komunikacijska tehnologija posvuda prijeti totalitarnim režimima, premijer Li Peng zabranio je privatno vlasništvo nad satelitskim antenama. Kako bi se popravio, izdavač svojih knjiga HarperCollins objavio je biografiju Denga Xiaopinga koju je napisala Dengova kći i preusmjerio trupu akrobata koje je promovirao najstariji Dengov sin. News Corp kupio je Myspace 2005. i donio ga u Kinu čineći ga kompatibilnim sa svim komunističkim zakonima o cenzuri, kao što su to učinili i Microsoft, Google i Yahoo, dopuštajući domoljubnim korisnicima da vlastima prijave neprikladne informacije.

Fox News dizajnirao je web mjesto za državnu radioteleviziju CCTV, a tim NewsCorpa pokrenuo je web mjesto službenog lista kineske komunističke partije The People's Daily. Mreže Ruperta Murdocha prenose više inozemnih programa u Kinu nego bilo koje druge. Poslovni tjedan otkrio je dopise koji sugeriraju da je ubio ugovor o knjizi s posljednjim britanskim guvernerom Hong Konga jer je to bilo kritično prema komunističkim čelnicima, umjesto da im se dodvorava za večerom i daruje im darove poput Murdocha.

Iako su kineska cenzura obično zabranila putovanje kroz vrijeme i alternativnu povijesnu fantastiku, čini se da čine iznimku za filmove o X-Menima iz Fox-a 20. stoljeća.

Rupert Murdoch također posluje u poreznom utočištu Kube, gdje njegovo blago patulji sve što pokopaju pirati. Netko obavijesti Glenn Beck komunističke zavjere u kojoj je sudjelovao njegov šef prije nego što bude prekasno!

Zdravo...Novi čovjek.

Izvršni direktor Time Warnera Ted Turner dva je puta izazvao Murdocha na borbu: Jednom kada se jahta pod pokroviteljstvom Murdocha sudarila s njegovim brodom i potonula; drugi za podršku invazija na Irak.

Zavjere

Teoretičari zavjere (neki čak i s desne strane) često će tvrditi da Murdoch jest predvodnik cionista / marksista / iluminata , koristeći medije da nas indoktriniraju i djeluju kao odvraćanje pozornosti od važnih pitanja. Kredit tamo gdje treba: oni su sasvim ispravno u drugom dijelu.

Murdochove poslovnice također su optužili da su 'ljevičarske' (!) bijeli nacionalist ekstremisti, poput Shermana ' Veliki Aussie Patriot 'Burgess, Neil Erikson , Blair Cottrell , i (u novije vrijeme) Mark Levin , jer njihov stav prema radikalnom islamu nije dovoljno jak. Znate da ste neke prihvatili rasizam sljedeće razine kad optužujeteMurdochbiti ljevičar.

Dakle, da rezimiramo ...