RT

Ne treba ih miješati s Rotten Tomatoes, pijetlovim zubima ili Retweeting .Što ste mislili da stoji? 'Zaista istina'?
Morate ga vrtjeti da biste ga osvojili
Pola
Ikona medija.svg
Zaustavite preše!
Želimo slike
Spider-Mana!
  • Novinarstvo
  • Novine
  • Svi članci
Ekstra! Ekstra!
  • WIGO svijet
Neki se to usude nazvati
Zavjera
Ikona zavjere.svg
ŠtoONIne želim
ti da znaš!
Sheeple budnici
Svaki dan lažemo i pronalazimo seksi načine kako to učiniti.
- Bivša izvjestiteljica RT-a Sara Firth

RT (ranije istina Rusija danas ) je ruski u državnom vlasništvu 24/7 Engleski -jezik Ministarstvo propagande vijesti kanal pokrenut u prosincu 2005. Mreža ima za cilj predstaviti svijet ruskom gledištu i 'postati ruska inačica BBC ', ali dolazi poput državnog sponzora Fox News , skloni pokrivanju koso prema 'the Zapad 'općenito i Ujedinjene države posebno i prepuštajući se teorije zavjere i druge rub vjerovanja. The Europski parlament je to nazvao '[instrumentom] međunarodne meka snaga 'i' glavno rusko međunarodno medijsko oružje '.


RT-ove preferirane metode dezinformacije su laganje propustom i tretiranje glasina kao činjenice. To mu omogućuje širenje niza pripovijesti, okretanja i glasina, bez objavljivanja nečega što bi se izolirano moglo smatrati namjernom lažju. Jedina 'vijest' koju objavljuju su ponovno zagrijani članci iz Reutersa i drugih žičanih službi. Oni ponekadpristupstvarne vijesti kada objavljuju priče koje nemaju nikakve veze sa SAD-om ili bilo kakvim ruskim interesima.

Ironično je da je kanal osnovao sovjetski poduzetnik pretvoren u birokratu i spojio svoj privatni kanal s državnim.

Sadržaj

Teorije zavjere

Objave povezane s zavjerama čine glavninu svih komentara na većinu videozapisa koje je RT objavio na mreži. Iako je Fox News podržao teoretičare zavjera, uključujući Porodice , Russia Today jedina je međunarodna novinska organizacija koja promiče teorije zavjere naindustrijskiljestvica. Na primjer, postoji kompilacija (izvorno ni manje ni više) 56 videozapisa Russia Today na YouTubeu (7 sada izbrisano). Većina oglašava i jasno podržava teorije zavjere. Ostatak uključuje druge kritike Sjedinjenih Država.

RT redovito sadrži intervjue s radilice kao stručnjaci za razne predmete. Teorije zavjere kojima daje publicitet uglavnom su one koje Sjedinjene Države prikazuju kao duboko amoralne, zlonamjerne i / ili osuđene na neuspjeh. Međutim, kao vladin glasnik svjetskog broja jedan fosilno gorivo dobavljač, RT je također nastupio teorija zavjere o globalnom zagrijavanju pobornici uključujući Piers Corbyn , Christopher Monckton , James Corbett , i Patrick Michaels . Ostali primjeri nalaze se u kompilaciji od sedam videozapisa na temu ' Climategate '.


Izvor vijesti su RT-ovi članci lažne vijesti web stranice poput InfoWars i WND . Teoretičar Uber-zavjere i osnivač InfoWars-a Alex Jones je u više navrata intervjuirala mrežu i drugi teoretičari zavjere koji su se pojavili kao gosti njegove radio programa i s njima je razgovarao (nekoliko puta u većini slučajeva) RT Mike Adams , Mark kaže , David Ray Griffin , Jesse Ventura , Lyndon LaRouche , i Gerald Celente . Od njega je konac igle Scopieev zakon status.



Peter Lavelle domaćiniCrossTalkna RT. 23. srpnja 2014. u svojoj emisiji tvrdio je da 'ja nisam teoretičar zavjere i nikada ne dopuštam teoretičare zavjere u svom programu.' Međutim, u istoj emisiji nastavio je predlagati teoriju zavjere koja Ukrajina oboren Let Malaysia Airlinesa 17 kako bi stekao svjetske simpatije (umjesto zajedničkog mišljenja da je riječ o miliciji koju je sponzorirala Rusija). PolitiFact je dodatno dokumentirao nekoliko teoretičara zavjere koji su se pojavljivali u njegovoj emisiji drugih datuma.


Uz lude teoretičare zavjere, RT je također dao glas istinskim zviždači iz zapadnog svijeta poput Julian Assange ili Edward Snowden , dok (što nije iznenađujuće) ignorira slične zviždače ili oporbene ličnosti (poput Garry Kasparov ) iz Rusije.

Financiranje i ciljevi

U 2012. dodijeljen je RT ruski vlada financiranje od 11 milijardi rubalja (otprilike 365 milijuna USD) uz oglašavanje prihod.


RT-ov samoopisani cilj je 'pokazati vam kako bilo koja priča može biti druga priča.' U tome barem ne razočaraju. Margarita Simonyan, glavna urednica RT-a, precizirala je da je postaja rođena iz želje da predstavi 'nepristrani portret Rusije'. Ironično (ali ne iznenađuje za svakoga tko zna o tome što je 'nepristrano' obično znači ), većina kritičara dijeli mišljenje da je glavni cilj kanala predstaviti vrlo pristran portret drugih zemalja.

Utjecaj

RT se uvelike promovira na Youtube , i postigao je značajno slijeđenje. Istraživanje iz 2012. godine koje je objavio Pew Research Center's Journalism Project pokazalo je da je mreža imala najveći postotak najboljih videozapisa od svih ostalih anketiranih novinskih organizacija:

Russia Today razvio je veliku internetsku pratnju kroz kombinaciju čimbenika. Mreža je aktivno promovirala svoj internetski sadržaj. RT YouTube kanal ima više od 280 000 sljedbenika, a videozapisi na njegovom službenom kanalu pregledani su više od 740 milijuna puta, što je broj daleko veći od mnogih drugih poznatih izvora poput Al Jazeera Engleski (380 milijuna pregleda), Sky News (52 milijuna) i Fox News (23 milijuna). Druge istaknute novinske organizacije imaju mnogo manje sljedbenika, poput ABC News (111 000), The New York Times (78 000) i ITN News (54 000).

Politička pristranost

U globalu ste vjerojatno najpopularniji čovjek u modernoj povijesti ... na vas se gleda kao na svojevrsnog spasitelja.
—RT je Peter Lavelle uputio Putinu

Ruski politički disident Boris Kagarlitsky opisao je RT kao 'nastavak starog sovjetski propaganda usluge '. Mreža je također optužena da ima uske veze s ruskim državnim vlastima i pomaže Kremlju u stvaranju otvoreno pozitivne slike o Rusiji suzdržavajući se od kritiziranja vlade, posebno Vladimir Putin .


Ostale kritike uključuju tvrdnje u koje se RT namjerno i neprestano uključuje NAS / NATO / Ja -udaranje kroz 'intervjue' u kojima su samo ruski ultra- nacionalisti ili bujno kritički, antizapadnjački ' stručnjaci 's njima se razgovara - bez ikakvih ispitivačkih pitanja ili izazova od strane novinara RT-a, a čak se ni ne trude čuti suprotna gledišta. Sljedeći naslovi vijesti s RT-a mogu pružiti neke primjere toga:

Nekim zapadnim sugovornicima iskustvo RT intervjua bilo je čudno. Mreža izuzetno teško lovi citata koji traže i kojem su sklone u potpunosti izmišljajući sranja u nastaloj priči. Ostale ruske mreže (npr.NTV) ne čudite ovako intervjuirane sugovornike.

RT je također bila jedina mreža koja je emitiralaSvijet sutra(a.k.a.The Julian Assange Pokazati), smatrajući to 'okupljanjem globalne publike od otvorenog uma ljudi koji propituju ono što vide u glavnim medijima '. Ironija nikome nije izgubljena.

DO Europski parlament brifing je rekao:

RT se predstavlja kao platforma za provokativne i originalne perspektive (njegov slogan: 'Pitanje više'), podižući ponekad opravdane zabrinutosti - na primjer zbog fracking , strogost politike, demokratski deficit EU-a, NSA nadzor - koji odzvanjaju heterogenom kombinacijom ekologa, zagovornika građanskih sloboda, euroskeptika, krajnje desničarskih stranaka i raznih nezadovoljnih skupina. Njegova izvješća sadrže Okupiraj Wall Street pokret, osnivač Wikileaksa Julian Assange i škotski Nacionalisti - upravo ona vrsta suprotnih glasova čije ruske domaće medije ignoriraju kolege u Rusiji.
Iako se RT usredotočuje na napad na SAD i EU, a ne na obranu Rusije, metode koje koristi vrlo su slične ruskim domaćim medijima. Poput svojih domaćih kolega, glavna urednica RT-a Magarita Simonyan priznaje da ima otvorenu telefonsku liniju za Kremlj, a ponavlja i nepoštovanje Dmitrija Kiseleva prema 'objektivnoj stvarnosti'. Teorije zavjere glavna su i na RT i na domaćim medijima - jedan članak na španjolskom jeziku RT (otkad je povučen) nagađa da su SAD možda krive za širenje Virus ebole .

Napredni glasovi

Zbog svog statusa ' Alternativni medij ', RT UK i RT America uživaju velik stupanj suosjećanja i s krajnje ljevice i s krajnje desnice u Europi. Poznato je da RT America zapošljava nekoliko lijevih novinara i novinara koji kritiziraju militarizam, korupciju i novac u američkoj politici. Uključuju suvoditelje mreže Vatreni prsten (novinar Farron Cousins ​​i odvjetnik Mike Papantonio), bivši voditelj MSNBC-a Ed Schultz , progresivna glava radijskog razgovora Thom Hartmann , Alyona Minkovski (koja je otišla i pridružila se Huffington Post ), Abby Martin (koja je otišla i pridružila se teleSUR-u s Chrisom Hedgesom), česti gost Sam Seder iz Izvještaja o većini, pa čak i Larry King svih ljudi. David Pakman, Benjamin Dixon, Martin, Seder i Hartmann također su dio Vatrenog prstena, ali osim zadnja dva, uopće se ne pojavljuju na RT America, što znači da imaju potpunu autonomiju nad vlastitim emisijama.

U Velikoj Britaniji neki od komičnih 'progresivnih' glasova uključuju George Galloway u njegovoj emisijiSputnjik(iako njegove komičarske vještine nisu unaprijed smišljene), Sam Delaney's Vijesti lažni čitač vijesti Jonathan Pie Iako ih djelomično financira ruska vlada, ti pojedinci imaju određeni stupanj autonomije nad vlastitim emisijama. Pie se, na primjer, poslužio svojom platformom da kritizira rusku anti- LGBT zakoni i stavovi, zajedno s drugim zemljama. Alex Salmond, bivši prvi ministar Republike Hrvatske Škotska za lijevog centra Škotska nacionalna stranka , započeo je chat emisiju u studenom 2017., u čijim su ranim epizodama o kojima su raspravljali laburisti i konzervativni političari katalonski neovisnost, Brexi , i LGBT prava. Salmond je rekao da je emisija urednički neovisna jer je producira njegova vlastita tvrtka. S obzirom na optužbe za seksualno kršenje koje ga muče u posljednje vrijeme, ostaje za vidjeti hoće li emisija opstati, iako je oslobođen svih optužbi.

Ovo je zapravo vrlo proračunat potez RT-a: podmetnite prave ljevičare na njihovu prodajnu lokaciju na engleskom jeziku i dopustite im da daju legitimne kritike Sjedinjenim Državama, ne dopuštajući im negativan razgovor o Rusiji (osim ako nemaju vlastite emisije za raditi to bez RT-a koji im diše grlo). To znači da mogu pogledati prosječnu javnost i reći: 'Vidiš? Nisupotpuno sranje ! ' tako da mogu tražiti furnir vjerodostojnosti. Preporučujemo da ignorirate RT, naravno.

SputnikNews

Logotip tima Putin SputnikNews

Imajući u vidu RT-ovu akumulirajuću reputaciju ludog propagandnog šišmiša, isti je vladin odjel pokrenuopotpunonepovezan SputnikNews , koji zasigurno neće prikupiti sličnu sliku kao dom blebetanja zabluda, s naslovima poput 'Američka ljutnja s RT započet će Treći svjetski rat'. Možda. Ili s obzirom na to da se SputnikNews brzo nametnuo kaovišeotvoreno zavjerenički i pristran u korist ruske vlade, moglo bi biti da je stvoren da RT čini razumnim u usporedbi.

Andrew Feinberg, američki državljanin i bivši dopisnik SputnikNewsa iz Bijele kuće, intervjuirao je FBI u rujnu 2017. godine; također im je predao 'mali pogon koji sadrži tisuće internih e-poruka i dokumenata Sputnika.' Istraga FBI-a odnosila se na to je li SputnikNews 'djelovao kao neprijavljena propagandna grana Kremlja' kršeći Zakon o registraciji stranih agenata (FARA), ali je možda bio povezan i s ruskim neovlaštenim radom u Predsjednički izbori u SAD-u 2016. godine .

Radio Sputnik

Radio Sputnik je audio usluga platforme Sputnik koja emitira rusku propagandu širom svijeta na nekoliko jezika. Naporima Florida stanovnik Arnold Ferolito, prenosi se na nekoliko radio postaja u Washington DC. i Kansas City. Nakon posredovanja s radio postajama radi puštanja Radio Sputnika u eter, na Ferolito se vršio pritisak da se registrira kao strani agent prema odredbama Federalnog zakona o registraciji agenata (FARA).

Zaustavljen sat

Na naše iznenađenje, verzija RT-a na francuskom jeziku objavila je razotkrivanje 'dvojice Rusa koji su progonili svoje agresore od Le Bourgeta do Saint-Denisa' (ne iznenađuje lažna vijest s ... francuskih krajnje desnih proputinovskih web stranica! ).