National Enquirer

National Enquirer cover.jpg
Morate ga vrtjeti da biste ga osvojili
Pola
Ikona medija.svg
Zaustavite preše!
Želimo slike
Spider-Mana!
  • Novinarstvo
  • Novine
  • Svi članci
Ekstra! Ekstra!
  • WIGO svijet
Mislim da postoje vrlo velike šanse da David Pecker završi radeći vrijeme . Sve manje sliči žutom novinarstvu, a više sličnom organizirani kriminal .
-Jerry George, bivši šef ureda National Enquirera

The National Enquirer je američki tjedni tabloid , prodaju se uglavnom na blagajnama supermarketa i kioscima. Nažalost, ima i internetsku verziju i uslugu pretplate.


Sadržaj

Povijest

Njegovi korijeni bili su uNew York Evening Enquirer, redovite novine koje je 1926. osnovao William Griffin, štićenik Williama Randolpha Hearsta. TheEvening Enquirerje u osnovi bio odlagalište manje uspješnih Hearstovih ideja koje nikada nisu zaživjele u njegovim glavnim novinama, a kao rezultat toga imao je prilično malu nakladu. Tridesetih i ranih četrdesetih godina prošlog stoljeća list je postao sredstvo za Griffinove izolacionistički osjećaji i podrška za fašistički režimi od Njemačka i Italija . Kao rezultat toga, bio je jedan od trideset ljudi koji su neuspješno optuženi za pobunu u propalom suđenju iz 1944. godine zbog kršenja Zakona o registraciji stranaca iz 1940. (poznat i kao Smith Smith) uređivanjem zakona protiv američke umiješanosti u Drugi Svjetski rat .

Do 1952. godine naklada je pala na 17.000 primjeraka tjedno. Borbeni papir te je godine otkupio Generoso Pope, mlađi, sin osnivača glavnih njujorških novina na talijanskom jeziku,Napredak. Papa je promijenio ime novina uNational Enquireri pretvorio ga u tabloid fokusiran prvenstveno na tračeve slavnih i krvave krimiće, ideju za koju je tvrdio da ju je stekao gledajući reakcije ljudi na automobilske nesreće. Navodi o Mafija veze već dugo kruže oko Papinog mandata uUpitač. List nikada na svojim stranicama nije raspravljao o mafiji, a navodno je, ali nikada nije ni dokazano, da je šef mafije Frank Costello pružio Popeu novac za kupnjuUpitaču zamjenu za obećanje da će navesti brojeve lutrije i suzdržati se od njihovog pokrivanja.

TheUpitačispustio je krv krajem šezdesetih godina prošlog stoljeća, uspješno nastojeći se odvesti na prodajne štandove, pionirišući novu metodu distribucije u tom procesu. Da bi to nadoknadio, dodao je senzacionalističke priče vidovnjaci , astrologija , dijeta udvarati , NLO-i i srodne teme. Papa je također preselio novine u grad Lantana, Florida 1971., gdje su od tada do njegove smrti 1988. on iUpitačsponzorirao najveći na svijetu Božić stablo svake godine. 1979. godineUpitnikamatična tvrtka pokrenula je Tjedne svjetske vijesti za pseudoznanost i vau , i promijenioUpitnikafokus na uglavnom tračeve slavnih.

Enquirer je bio prisiljen ispuniti bolje standarde kad ih je komičarka Carol Burnett tužila zbog članka koji ju je optuživao za drečavo i pijano ponašanje.


Trenutni izdavačUpitačje American Media Inc. (AMI), koja također posjeduje nekoliko drugih tračerskih tabloida poputSunce,Zvijezda,Nacionalni ispitivač, iGlobus. David J. Pecker , predsjednik i izvršni direktor AMI-a, dugogodišnji je osobni prijatelj Donald Trump , što je jako utjecalo na to kakoUpitačpokrivao ga tijekom njegove predsjedničke kampanje i kasnijeg predsjedništva; pogledajte dolje za više o tome.



18. travnja 2019. AMI je prodao National Enquirer, zajedno s The Globeom i National Examiner Hudson grupi za 100 milijuna dolara. Iako je posao trenutno odgođen.


Pouzdanost

TheNational Enquirerje Nije pouzdan izvor , tj. jest lažne vijesti osim ako se slučajna istina ne uvuče tu i tamo. Imajte ovo na umu kad naletite na nekoga tko citiraUpitačkao izvor, kao Mary Stewart Relfe , Stanley Burroughs , i Konzervapedija imati.

Woo

TheNational Enquirerbio zloglasan po svom oglasi tijekom godina, koji su nekima bili glavna atrakcija lista. Uključivali su oglase koji prodaju medaljone 'Space Brothers', što bi navodno trebalo uzrokovati svemirski vanzemaljci iščupati nositelja s Zemlja u svojim NLO-ima u slučaju nuklearni rat ; narudžba putem pošte evanđelist nazivajući se vlč. Dr. John 'koji bi se molio snažno molitve za vas da budete blagoslovljena s novom automobil ili snopovi novac čarobno se pojavljuju u pošti ako vi poslao mu malu donaciju ; bočice s čarobnom vodom s mjesta gdje djevica Marija bio primijećen; i luđački rub samopomoć knjige poput Scotta ReedaČudo moći psiho-zapovijedi, u kojem biste mogli naučiti hipnotizirati ljubavnici i privuci ih k sebi svojim čarobnim pogledom .


Izbori 2016. godine

TheNational Enquirerne samosviđanjaTrump, ali toznaTrump će pobijediti. Pogledajte Wikipedija članak o National Enquirer § Ted Cruz i Donald Trump .

Tijekom izbora 2016. godineNational Enquirerbilo sve gotovo Donald Trump , do točke odobrenja. Ovo nije bila samo sretna nesreća u pronalasku jednog čovjeka sranje tvornica lažnih vijesti u Trumpu: ne, jedan od izvršnih direktora tvrtkeUpitnikamatična tvrtka ( American Media, Inc. ), David J. Pecker, Trumpov je osobni prijatelj.

TheUpitačobjavio lažne priče o drugim kandidatima, iz veza Tadeovog oca s Lee Harvey Oswald za Atentat na JFK čak i veze Hillary Clinton u Pizzagate . Jedna stvar onine biobjaviti, međutim, bila je priča iz bivšegPlayboymanekenka Karen McDougal o svojoj aferi s Trumpom; platili su 150.000 dolara za priču samo da bi je pokopali i ušutkali, praksa poznata kao 'ulovi i ubij'.

Prema tri zasebna izvora, Trumpovom odvjetniku / popravljaču / konsiglijeru, Michaelu Cohenu, poslane su unaprijed digitalne kopije svih priča i slika povezanih s Trumpovom predsjedničkom kampanjom 2016. godine, kao i priča vezanih za njegove političke protivnike. Pro-Trumpova dominacijaUpitačtijekom izbora, kao i ulov i ubojstvo priče o McDougalu, bili su izuzetno vrijedni za kampanju do te mjere da je funkcionirala kao tjedna pošta - ali daleko učinkovitija - što kampanja nije platila. Posljedica ovih smicalica je da su Cohenu prepadnuli odvjetnički uredi FBI 8. travnja 2018. pod potjernicom kojom su se, između ostalog, tražili svi njegovi zapisi koji se odnose na AMI, Peckera i AMI-jevog glavnog menadžera za sadržaj Dylana Howarda. Cohen se u kolovozu 2018. godine izjasnio krivim za 8 točaka bankovne prijevare, porezne prijevare i ilegalnih doprinosa kampanji te je dobrovoljno pristao ponuditi suradnju s FBI-jem.

Možda kao rezultat činjenice da je istraga o Trumpu počela istraživatiUpitač, tabloid je posljednjih mjeseci značajno naglo smanjio svoju Trumpovu pokrivenost, zadnji put stavljajući Trumpa na naslovnicu u svibnju 2018.


Pecker je Enquirera u osnovi pretvorio u 'istraživačku granicu Trumpove kampanje', a dokumenti prema kojima je Cohen kazneno optužen navode na to da su Pecker i američki mediji 'duboko i namjerno bili uključeni u napore da pomognu Trumpovoj kampanji', što je vjerojatno kršenje zakon o financiranju kampanje. U kolovozu 2018. Pecker je dobio imunitet od kaznenog progona i počeo je surađivati ​​sa saveznim tužiteljima.

Njegov je 'glavni politički komentator i dopisnik' bio Dick Morris od 2013. godine.

U rujnu 2018. American Media Inc. potpisala je sporazum o neprocesuiranju s američkim Južnim distriktom New Yorka u zamjenu za suradnju s tužiteljima i priznanje da je izvršila uplatu od 150 000 američkih dolara kako bi spriječila da McDougalove tvrdnje budu objavljene u javnosti.

Iznuđivanje

Čekaj, što?

U 2019. godiniNational Enquireroptužen je za pokušaj 'iznude i ucjene' od strane Jeffa Bezosa, vlasnika Amazona i Washington Post , Nakon optužbe, novinar Ronan Farrow također je izvijestio da jeNational Enquirerpokušali su ga ucijeniti ako nije prestao s istraživačkim izvještavanjem o Enquireru i Trumpu. Bezosova istraga Enquirera pokazala je da su mnogi drugi bili žrtve takvih pokušaja ucjene. Federalni tužitelji trenutno pregledavajuNational Enquirer 's ponašanjem zbog kriminalne djelatnosti i zbog kršenja uvjeta sporazuma o neprocesuiranju iz 2018. godine.

Saudijska Arabija

AMI jest Saudijska Arabija i Mohammad bin Salman (MBS) lickspittle, a možda i nelegalno lobista . 2018. AMI je objavio 200.000 primjeraka debelog sjajnog časopisa koji reklamira MBS i Saudijsku Arabiju za prodaju u SAD-u po cijeni od 13,99 dolara za pop reklame . Ako se pokaže istinitim da je Saudijska Arabija izdala ili platila objavu, AMI bi mogao biti kriv za kršenje Zakona o registraciji stranih agenata; sumnjivo je da je Saudijskoj Arabiji tri tjedna prije objavljivanja pokazan predujam.